Anatoly

Безкоштовний аналіз англомовного сайту

Мене звати Анатолій Улітовський. Моя основна мета - це допомога в отриманні SEO-трафіку якомога швидше. Дозволь мені почати просування твого англомовного сайту з БЕЗКОШТОВНОГО аналізу.

    ПРОДОВЖИТИ
    Ваша мета
    Контакти
    Ваша головна мета?

    Мені потрібно:

    Далі
    Залиште Ваші контакти для БЕЗКОШТОВНОГО аналізу

    Попередній аналіз проводиться БЕЗКОШТОВНО і включає:

    Розширений список пошукових ключів

    Аналіз конкурентів

    Аналіз існуючих позицій

    Технічний аудит

    Складання індивідуального плану просування

    Результати аналізу надаються зручною для Вас мовою – російською або англійською.

    Додатково надається безкоштовна консультація до 15 хвилин через Skype, Telegram, WhatsApp або в іншому зручному для Вас месенджері.

    ПІДБІР СЕМАНТИЧНОГО ЯДРА

    Основна помилка при просуванні англомовних сайтів – це спроба просунути висококонкурентні ключі при обмеженому бюджеті.

    Ви повинні розуміти, що на ринку є безліч інших сайтів, які також хочуть отримувати пошуковий трафік і продажі.

    Мало того, витрати на SEO ростуть з року в рік.

    Існуючі і плановані витрати на SEO серед американського бізнесу 2008-2020 в мільярдах доларів:

    Існуючі і плановані витрати на SEO серед американського бізнесу 2008-2020 в мільярдах доларів

    Навіть якщо у Вас немає прямих конкурентів, за обраними ключами пошуковик показує безліч інших сайтів.

    Ці сайти є Вашими конкурентами в пошуковій видачі.

    Для вибору пріоритетних ключів я переглядаю кілька сотень тисяч релевантних ключів.

    Використовую відомі сервіси: Ahrefs, Moz, Semrush, Majestic, Serpstat і планувальник ключових слів Google.

    Для відсіву зайвого використовую нашу власну розробку – кластеризатор ключових слів.

    В результаті оброблений список ключових слів включає: частотність, рівень конкуренції в SEO, потенційний трафік.

    Дані співставляю з виділеним бюджетом.

    На підставі цього обираються найкращі для просування сторінки.

    Обраний список ключів обов'язково узгоджується з Вами, виходячи з Ваших пріоритетів.

    Терміни виконання цього етапу: від 5 до 10 робочих днів. Тут багато ручної роботи, яку не можна повноцінно автоматизувати.

    Більш докладно про те, як збирається семантичне ядро, читайте тут.

    АУДИТ ЮЗАБІЛІТІ

    Після узгодження пріоритетного списку пошукових ключів проводиться аудит юзабіліті.

    Це співставлення в ручному режимі успішного контенту в ТОП 10 Google з Вашим контентом.

    Результати даного аналізу передбачають 3 варіанти:
    • Ваш контент відповідає пошуковим ключам
    • Необхідно додати інформацію до існуючих сторінок
    • Необхідне створення нового контенту

    Перший варіант ідеальний, але зустрічається рідко.

    Другий і третій варіанти більш поширені і передбачають створення нового контенту.

    Це не означає, що необхідно банально написати тексти і залити через адмінку сайту.

    В першу чергу необхідно думати про клієнта.

    Створення контенту – це злагоджена робота копірайтера, редактора, дизайнера, програміста, верстальника і контент-менеджера.

    В результаті аудиту юзабіліті Ви отримуєте технічні завдання для перерахованих вище фахівців з формування нового контенту.

    Стандартні терміни: 5 робочих днів (можуть бути збільшені в залежності від складності контенту конкурентів).

    Більш детально читайте тут.

    ТЕХНІЧНИЙ АУДИТ

    Технічний аудит виконується за допомогою Google Консолі, Screaming Frog і декількох інших валідаторів.

    Цей процес практично повністю автоматизований.

    Ручної роботи тут – на кілька годин (зіставлення отриманих даних і перевірка деяких елементів).

    Результати аналізу надаються в зрозумілій формі як для програміста і верстальника, так і для клієнта.

    Термін: 1 робочий день.

    Більш докладно про те, як виконується технічний аудит, читайте в цій статті.

    ЗБІЛЬШЕННЯ БЮДЖЕТУ ЗА РАХУНОК ЗРОСТАННЯ ТРАФІКУ І ПРОДАЖІВ

    Я пишаюся тим, що мої клієнти збільшують бюджети за рахунок отриманих результатів.

    Якщо Ваші доходи зросли, чому б не охопити новий обсяг пошукових ключів або підняти ще вище ті, що вже просуваються?

    Більше трафіку – більше продажів!

    Читайте приклад просування англомовного сайту в США у висококонкурентній тематиці втрати ваги.

    Портфоліо

    Belsta Кейс трафик сайта

    Просування інтернет-магазину в Україні

    Виробник взуття в Україні

    Внутрішня оптимізація:

    • Аудит конкурентів
    • Аудит посилань
    • Технічний аудит

    Робота з контентом

    • Контент план
    • Робота з картками товарів
    • Робота з категоріями

    Лінкбілдинг

    • Реєстрація на сайтах каталогів
    • Робота зі Scholarship
    • Аутрич / PR
    • Статейний лінкбілдинг
    rastamozhk1

    SEO Просування для B2B

    Митні брокерські послуги, розмитнення вантажів
    Зростання органіки +300% протягом 6 місяців. Роботи з внутрішньої оптимізації та виведення ВЧ основних запитів, що продають, у ТОП3 Google Україна
    • Аудит сайту
    • Внутрішня оптимізація
    • Копірайтинг
    • Статейні посилання
    • Посилання на форумах
    • Реєстрація в каталогах
    Кейс SWEETCV

    Просування за стратегією Scholarship

    Сервіс Онлайн резюме SWEETCV
    • Робота за Scholarship
    • Аудит сайту
    • Лінкбілдінг
    • Контент-план
    options1

    Просування відеоконтенту форумами

    Стратегії (навчання) для торгівлі бінарними опціонами
    Успішна тактика з краудмаркетингу – як розміщувати понад 100 постів на трафікових форумах без видалення посилань. Клієнт успішно наростив базу постійних клієнтів завдяки посіву відео на тематичних форумах
    • Пошук форумів
    • Розігрівання гілок
    • Публікація роликів
    • Відповіді на запитання
    Кейс kes

    Роботи з розкручування стоматологічної клініки

    Сайт Клініки естетичної стоматології
    Просування сайту.
    • Робота за Scholarship
    • Аудит сайту за YMYL
    • Аудит Юзабіліті
    • Технічний аудит
    Анатолий Улитовский изображение

    З повагою, Анатолій СЕО компанії SEOquick

    наверх

    Ви хочете
    більше трафіку?