Збільшення швидкості (20% втрата конверсії за кожну секунду)
Зростання трафіку в 2-3 рази
Технічний аудит сайту – це комплексний аналіз Вашого сайту на предмет перевірки швидкості завантаження, індексації вмісту, відображення на різних пристроях та інших помилок, які заважають просуванню в пошукових системах.
ЩО ВХОДИТЬ У ТЕХНІЧНИЙ АУДИТ?
Виявляються приховані помилки коду та інформаційної складової сайту
Усі виявлені помилки в цьому аудиті є критично важливими для ранжування у пошукових системах
За підсумками цього аудиту Ви отримуєте чітке технічне завдання на виправлення для Вашого веб-програміста
ПЕРЕВІРКА ТЕХНІЧНОЇ СКЛАДОВОЇ САЙТУ:
Robots.txt
Sitemap XML
Биті посилання «Безкінечні сторінки»
Наявність сторінки 404. Коректність роботи
Головне дзеркало
Дублікати сторінок
Системи web-аналітики
Присвоєння регіону (якщо сайт прийшов на просування)
Внутрішні посилання
ЧПУ (зрозуміла URL-адреса)
Швидкість завантаження сайту
Сміття в коді
Тег noindex
Неклікабельний пункт меню у своїй категорії
Клікабельність логотипу
Чи встановлені хлібні крихти
Чи вказано в коді кодування
Абсолютні і відносні внутрішні посилання
Валідатор HTML
Валідатор CSS
Перевірка додаткових помилок, що впливають на швидкість завантаження сайту і коректність його відображення
ПЕРЕВІРКА ІНФОРМАЦІЙНОЇ СКЛАДОВОЇ САЙТУ
Індексація сторінок
Правильність індексації
Скільки в основному індексі Google
Сайт не під фільтром?
Сайти-афіліати?
Аудит посилань
Структура сайту. Адреси, ЧПУ, вкладеність
Метадані
Картинки
Заголовки
Контактні дані
Контент на сайті
Частота оновлення
Розмір текстів
Унікальність
Переспам
Читабельність
Орфографія
ПЕРЕВІРКА СКЛАДОВОЇ ПОСИЛАНЬ САЙТІВ
Перелінковка
Заспамленість
Правильність розподілу ваги сторінок
Рекомендації по перелінковці
Аудит посилань
Аналіз зворотних посилань
Аналіз вихідних посилань
Аналіз маси посилань конкурентів (загальний звіт)
Інші елементи тех. аудиту
Соціальні кнопки і віджети на сайті
Привабливість сніпетів
Мікророзмітка
Чи є Favicon
Чи представлена фірма в Google maps, 2Gis
Також розглядаються безліч інших моментів, які не включені в цей план.
Залежно від сайту, унікальності кожного проекту, завжди використовується індивідуальний підхід, врахування побажань і попередньої історії сайту. Можуть враховуватися і ті пункти, які не вказані в цьому списку.
ЧАС ВИКОНАННЯ РОБІТ З ТЕХНІЧНОГО АУДИТУ: ДО 5 РОБОЧИХ ДНІВ
Надаються два документи:
Звіт з технічного аудиту
Помилки виділені червоним кольором
Пункти без помилок виділені зеленим кольором
Технічне завдання для веб-майстра
Кожен пункт з помилками конкретизований посиланням, типом помилки
Звіт з технічного аудиту надається у форматі Google-документа або документа PDF.
ПОШИРЕНІ ПИТАННЯ ПРО ТЕХНІЧНИЙ АУДИТ
Чи існують безкоштовні онлайн-сервіси для технічного аудиту?
Звичайно, існують. І навіть оновлюються. Але сьогодні вони не відповідають попиту від замовників ресурсів, тому що не дають повну картину списку всіх помилок. Серед відомих безкоштовних сервісів можна виділити GTmetrix, PR-cy, Serpstat, SERanking.com і безліч інших. Також ряд програм може зробити у пробній і демо-версії базовий аналіз сайту на помилки. Їхні мінуси – досить слабка проробка аудиту сайту (не розширюється чек-ліст згідно з трендами SEO 2020 року) і неможливість розділити завдання між різними виконавцями.
Навіщо потрібен технічний аудит?
Технічний аудит ставить в першу чергу завдання з виявлення прихованих помилок, які однозначно можуть впливати на Ваше SEO. Саме список цих помилок дозволяє чітко поставити завдання контент-менеджеру і Front-End-розробнику щодо їх виправлення. ТЗ контент-менеджеру зазвичай замовляється разом зі збором семантичного ядра, де формується готовий список метаданих для заливки на сайт відповідно до просування.
Що я отримаю на виході?
У підсумку Ви отримаєте три документа:
Технічний аудит – власне документ для замовника.
ТЗ програмісту – документ з завданнями програмісту.
ТЗ контент-менеджеру – документ з завданнями для контент-менеджера.
Всі документи супроводжуються коментарями і списками пройдених помилок.
Чи можна подивитися приклад технічного аудиту?
Звісно! Ви можете звернутися до нас і ми можемо відправити один з оброблених технічних аудитів одного з наших проєктів.
Які програми та сервіси використовуються для технічного аудиту?
Для технічного аудиту сайту застосовується ряд веб-сервісів, серед яких є Screaming Frog SEO Spider (актуальної версії), Netpeak Spider, а також інші програмні продукти, розроблені виключно нами. Серед веб-сервісів слід виділити PageSpeed Insights, валідатор мікророзмітки та інші сучасні утиліти.
Хто займається виправленням технічного аудиту?
Технічний аудит має 5 блоків, які розділені за типами задач і виправляються різними видами фахівців. Основний блок виправляється часто власником сайту з періодичним залученням програміста.
Блок «Внутрішній аналіз» являє собою основний список помилок, які необхідно виправляти програмісту. Розділ, присвячений індексації, виправляється нами з залученням програміста.
Блок контент-аналізу може бути виправлений під нашим керівництвом Вашим контент-менеджером із залученням програміста для автоматизації завдань. І останній блок по інтеграції сайту в пошукові системи виправляється найчастіше за допомогою Front-End-розробника.
Які помилки потрібно виправити безпосередньо в коді?
Найчастіші помилки – це биті посилання, редіректи, Canonical, невірна структура посилань, дзеркала, HTTPS, повільне завантаження, валідація CSS і HTML, а також відсутні теги ALT і мікророзмітки. Інші помилки зазвичай є рідкісними і можуть бути унікальними для кожного проекту.
Наскільки важливо виправити технічні помилки?
Зазвичай виправлення помилок з технічного аудиту є критичним завданням: без виправлення цих помилок іноді важко обіцяти будь-які результати по просуванню сайту. Дублі сторінок, проблеми індексації та биті посилання можуть взагалі поставити хрест на просуванні ресурсу.
Ви надаєте послуги щодо виправлення тех. аудиту?
На жаль, ні. І я поясню, чому.
У кожного сайту індивідуальна архітектура і CMS.
Програміст може успішно працювати з сайтом, тільки якщо добре знає і те, й інше.
Програмісти в нашому штаті працюють тільки з нашим сайтом.
Раджу знайти хорошого розробника на Upwork і співпрацювати на основі неповного робочого дня.
Ми готові проводити повторні аудити, брати участь у переговорах і контролювати роботу програміста.
Що таке Google Search Console? Як мені надати доступ до нього?
Натисніть на значок налаштувань на панелі навігації.
Виберіть Користувачі та дозволи.
Натисніть Додати користувача і вкажіть, які дозволи слід надати користувачеві. Введіть адресу електронної пошти, з якою пов’язаний аккаунт Google нового користувача. Без облікового запису Google отримати доступ до ресурсу Search Console неможливо.
Налаштування контекстної реклами для інтернет-магазину. Збільшення CTR та кількості конверсій: кількість конверсій зросла на 35%. Оптимізована семантика – CTR зріс до 12% у пошуку.