Аналіз і збір семантичного ядра (з докладним технічним завданням для написання метаданих та SEO-текстів для сторінок сайту, що просувається).
Абсолютно всі види аудиту – це розгорнуті документи, де всі пункти підпорядковуються структурі Вашого сайту. Ми детально описуємо кожен фактор, що впливатиме на SEO–просування Вашої веб-сторінки.
Якісний аудит дозволить Вам сформувати стратегію роботи Вашого сайту. За допомогою внутрішньої оптимізації сайту, ви можете провести детальну роботу над виправленням помилок разом з:
Програмістом – виправлення технічних помилок
Копірайтером – написання відсутнього контенту
Контент-менеджером – виправлення помилок в метаданих
Рекомендації щодо налаштування цілей, конверсій і відстеження лійки продажів
Зовнішня оптимізація сайту – правильне планування бюджету
Трафікове просування сайту – вибір трафікових ресурсів
Статейне просування – написання статей, підбір посилань
Розміщення сайту на ресурсах каталогів
Скільки часу потрібно для проведення повного SEO-аудиту???
Якісний SEO-аудит займає від 3 до 10 робочих днів, тривалість залежить від:
Обсягу сайту (мається на увазі кількість сторінок. Наприклад, виявити помилки у блозі чи на форумі – доволі важке завдання).
Кількості категорій сайту (наприклад, сайти інтернет-магазинів мають величезну кількість категорій та підкатегорій).
Труднощів, що виникають у роботі хостингу (іноді хостинг видає 429 помилку за запитами сервісів, які аналізують сторінки сайту на предмет помилок).
Велика кількість помилок, знайдених на сайті. Для їх виправлення та опису потрібно чимало часу.
Внутрішня оптимізація
Чи зможете взятись за оптимізацію окремих сторінок сайту?
Так, можемо взятися за окремі сторінки. Проте для досягнення кращого результату, слід оптимізувати всі сторінки, які потрапляють в індексацію, або з якими взаємодіє відвідувач.
Що входить в оптимізацію сайту та коли очікувати перші результати?
До внутрішньої оптимізації сайту входить:
Робота програміста
Виправлення помилок в CMS з метатегами, CSS, JS і тп
Виправлення технічних помилок
Копірайтера
Переписування неунікального контенту
Написання відсутнього контенту
Контент-менеджера
Позиції не ростуть, чому? Що можна зробити?
Якщо ви зробили внутрішню оптимізацію кілька днів тому, слід почекати. Видачу зазвичай “лихоманить” (окремі позиції падають, а потрібні – ростуть), і поки дублі сторінок випадатимуть з індексу, ваші позиції будуть нестійкими. Перші результати внутрішньої оптимізації можна оцінювати через 2 місяці. Ми відстежуємо зростання всіх позицій, і можемо твердо гарантувати, що після виправлення технічних помилок, позиція сайту відчутно зростає з ТОП50 в ТОП20-ТОП10.
Пошукова оптимізація – комплекс робіт з внутрішнього наповнення сайту контентом, робота в веб-мастерах та взаємодія зі зовнішніми посиланнями. Створення алгоритмів для поліпшення позицій сайту в пошуковій видачі.
Контекстна реклама – використовується для : аналізу ніші, прямих продажів послуг.
SMO/SMM – використовується для роботи з релевантною аудиторією. Забезпечує отриманням трафіку з соцмереж.
Трафікове просування – використовується для збільшення видимості ресурсу й отримання трафіку шляхом прямих переходів з інших трафікових тематичних ресурсів.
На який результат очікувати та коли?
Результати SEO-просування проявляються в перші 2-3 місяці, Цілковитого результату можна осягнути через півроку.Результати SEO-просування проявляються в перші 2-3 місяці, Цілковитого результату можна осягнути через півроку. Ми відстежуємо зростання ваших позицій, зібраних під час аналізу семантичного ядра.
Чому сайт не хоче потрапити в ТОП-10?
Є кілька вагомих причин, із зі яких сайт не може зайняти місце в ТОП-10. Ось декілька з них:
Висока конкуренція для вибраних запитів. Ймовірно, інші словоформи вже знаходяться в ТОП-10, а обрані Вами – ні. Проблема полягає в невірно підібраному семантичному ядрі.
Ваш сайт сильно програє за якістю контенту, юзабіліті.
Сайт міг потрапити під санкції фільтрів – Google Possum, Panda, Яндекс Мінусинськ та АГС.
Які гарантії на СЕО просування?
Цьому присвячена окрема стаття. Проте, ми можемо впевнено сказати, якщо комплексно не займатися SEO – жодних результатів ви не отримаєте.
Яку кількість відвідин очікувати?
Радимо вивчити показники конкурентів, сезонність, місткість ринку (оцінити ринок запитів) і зіставити свій бюджет та можливості. SEO-фахівець може забезпечити підйом позицій за обраними напрямками та в певному регіоні, але точний трафік можуть передбачити тільки дилетанти.
Контекстна реклама
Який мінімальний бюджет необхідний, для отримання максимального ефекту від реклами?
Мінімальний бюджет потрібен для оцінки наступних критеріїв:
Перевірки ефективності налаштованої кампанії.
Аналізу лійки продажів налаштованого ресурсу.
Перевірки стартової вартості конверсії.
Оптимально кількість кліків: 100-200 для лендінг-сторінки, 400-600 для сайту-візитки і понад 500-1000 для інтернет-магазину. Вартість кліків може коливатись в межах від 0,01$ до 50$.
Краще налаштовувати контекст для Google? Або Яндекса?
Рекомендується вибрати одну з ніш. Для ринку Росії краще використовувати ресурс Яндекс. Він простіший в налаштуванні. Для України, Казахстану і Білорусі – радимо ресурс Google. Якщо ж ви зорієнтуєте рекламу на YouTube, мобільні телефони та просування додатків, то ми наполегливо рекомендуємо використовувати Google AdWords для ринку РФ.
Просування в соціальних мережах (SMO/SMM)
Яка стратегія просування?
Стратегія просування пабліків в соцмережах базується на:
Постинг. Написання медіа плану (коли писати?), джерела інформації (що писати?) і метод оформлення контенту (як писати?).
Фактори що впливають на ціну:
Обсяг контенту;
Обсяг роботи дизайнера;
І пам’ятайте. Писати потрібно красиво, або ж не писати взагалі.
Таргетинг. Вибір акцій, якорів, методів залучення клієнтів до Вашого пабліку. Опрацьовані акції таргетуються на заздалегідь налаштовану цільову аудиторію на різних інтернет-майданчиках.
Як залучити цільову аудиторію в групи й пабліки?
Канали залучення цільової аудиторії:
Таргетинг на акції та різноманітні заходи – акції, що націлені на підпис в паблік, репост, збільшують кількість підписників.
Зворотний ремаркетинг – це коли за допомогою розсилок чи SMO елементів на сайті Ви рекомендуєте відвідувачам сайту підписатися на Вас в соцмережах (мотивуючи їх розіграшами, які проводите виключно для підписників).
Реклама в спільнотах – просування корисного контенту в спільнотах може спровокувати потенційних підписників підписатися на Вас. Слід пам’ятати: Ви повинні регулярно оновлювати контент у пабліці.
Всі ці канали вимагають додаткового бюджету на таргетинг, а також на роботу SMM фахівця.
Копірайтинг
Яка кількість символів для опису товарів є оптимальною?
Ми знаємо, найважливішим критерієм контенту є його якість. Розмір описів товарів визначається:
Розміром опису товарів у ТОП конкурентів;
Описом товару у виробника;
Чи враховані в описі всі важливі характеристики;
Чи використовується в описі фотографії;
Як написано опис – для робота чи для покупця.
На кого орієнтувати тексти свого сайту — на пошуковика чи на користувача?
Для пошуковика тексти вже давно ніхто не пише. Зараз текст спрямований виключно на користувача, АЛЕ з урахуванням ключових слів, за якими користувач знайде Ваш контент. Ігнорування цієї простої вимоги може призвести до того, що Ваш корисний контент стане недоступним: наприклад, помилки в написанні термінів, відсутність заголовків і структурування контенту.
Створення нового сайту
Скільки сторінок буде на сайті?
Ми точно знаємо, що у Вашого сайту буде головна сторінка :)
Також ми знаємо, що кількість внутрішніх сторінок визначається семантичним ядром. Всі сторінки будуть згруповані згідно з семантикою. Підсумкова вкладеність запитів не повинна перевищувати 3.
У вас є готові макети сторінок?
Ні, абсолютно кожен сайт створюється практично з нуля. Ви будете впевнені, що отримаєте цілком унікальний сайт.
Скільки часу потрібно щоб створити сайт «під ключ»?
Створення сайту-візитки займає 1 до 2 місяців. Розробка інтернет-магазину може займати від 7 до 12 місяців. Верстка корпоративної веб-сторінки займає 4-6 місяців.