Anatoly
Палимо секрети просування
Подпишись на рассылку и получай уведомления о выходящих вебинарах, видеороликах, подкастах и новых статьях на нашем сайте!
Nikolai Alena

Статті та матеріали SEOquick

Як заробити на Advego.com від 200-300 $ на місяць: Рекомендації

Advego.сom — одна з найпопулярніших бірж контенту (копірайтингу), що надає можливість заробітку в онлайні.

Після реєстрації користувач отримує доступ до завдань.

Зазвичай це написання статей на замовлення, спілкування на форумах, складання коментарів та відгуків для сайтів.

Вхід на біржу безкоштовний. Реєстрація не потребує жодних вкладень.

Читайте, як заробити на Advego.com від 200-300 $ на місяць з нуля!

Читать13 хвилин читання

ChatGPT для Word та Excel: Покрокове керівництво

Чого чекати від Interaction to Next Paint (INP) – Нової метрики Pagespeed від Google | Урок #498

Чого чекати від Interaction to Next Paint (INP) – Нової метрики Pagespeed від Google | Урок #498
У цьому підкасті Микола Шмичков розповість про нову метрику Google – Interaction to Next Paint (INP). Це один із ключових показників Web Vitals. Він відображає час між взаємодією користувача з веб-сторінкою та наступним перемальовуванням сторінки у відповідь на цю взаємодію. Interaction to Next Paint (INP) чимось нагадує First Input Delay (FID), але це інша метрика. І вона стане важливим чинником ранжирування вже у березні 2024 року. Які особливості у INP, чим вона відрізняється від діючої FID і що, власне, робити, розбираємось у підкасті. Ви дізнаєтеся:
  • що таке Interaction to Next Paint
  • які показники враховує метрика
  • який INP вважається хорошим
  • як зменшити INP
  • чим відрізняється INP від FID
  • що зараз робити власникам сайту
  • де подивитися сторінки, які мають проблеми з цим показником
  • до чого може призвести використання INP
  • як подивитися PageSpeed та проаналізувати баги сторінок
Якщо хочеш дізнатися, як покращити показники INP та обігнати конкурентів, включай підкаст прямо зараз!

15 способів монетизації сайту І секрети підготовки до неї

Юлія Чмихало10987Апдейт: 05.05.2023

Монетизація сайту – отримання прибутку з онлайн-ресурсу всіма можливими способами.

Для цього потрібна головна умова – наявність трафіку.

Отримувати заробіток із сайту можна, розміщуючи банери чи статті партнерів.

Однак є ще понад 13 інших способів.

Розберемо, як підготувати сайт до початку монетизації та уникнути помилок.

Читать13 хвилин читання

Просування сайтів з великою семантикою

Микола Шмичков, Тарас ГущаДата вебінару: 04.05.2023512

Як відповідати на коментарі в соцмережах та YouTube | Урок #497

Як відповідати на коментарі в соцмережах та YouTube | Урок #497
У новому підкасті Микола Шмичков розповість, як правильно відповідати на коментарі в блозі та соцмережах. Коментарі — відкрита інформація для іншої аудиторії. Відповіді на них здатні підвищити лояльність клієнтів і збільшити продажі. АЛЕ за умови, що спілкування з аудиторією через коментарі буде побудовано грамотно. Як і що потрібно робити, з прикладами — у нашому новому підкасті. Ви дізнаєтеся:
  • як правильно відповідати на коментарі;
  • чому важливо відповідати на коментарі;
  • які бувають типи коментарів;
  • як правильно відповідати на негативні коментарі;
  • які коментарі можна видаляти;
  • в яких випадках можна юридично боротися зі спамщиками;
  • як стежити за коментарями.
Вмикайте підкаст просто зараз і збільшуйте свою постійну аудиторію!

Соціальна програма Scholarship у 2024: Кейс з отримання посилань GOV та EDU

Микола Шмичков4270Апдейт: 05.05.2023

Коли ви приходите в SEO, ви або повторюєте за іншими, або робите щось нове.

У першому випадку ваше майбутнє туманне, у другому воно є, і конкретніше.

Читать11 хвилин читання

Кластеризація, її алгоритми

Микола Шмичков, Катерина ГордієнкоДата вебінару: 06.04.2023551

Контент маркетинг – Види контенту та його просування (2023) | Урок #496

Контент маркетинг – Види контенту та його просування (2023) | Урок #496
У цьому випуску Микола Шмичков розкриє секрети ефективного контент-маркетингу. При створенні будь-якого контенту обов'язково враховувати фактори Google EEAT (досвід, експертність, авторитетність, достовірність). Як створити контент за принципом EEAT, Микола і розповість у подкасті. Ви дізнаєтеся:
  • Що таке контент-маркентинг?
  • Чому він важливий для будь-якого проєкту?
  • Які види контенту ви можете створити (статті, відео, подкасти, інфографіки, інструкції, електронні книги та ін.)?
  • Як, власне, створювати та просувати контент?
Якщо хочеш стати експертом у своїй ніші за допомогою крутого контенту, вмикай подкаст просто зараз!

5 сервісів збору статистики в Інстаграмі: Обираємо ідеальний

В епоху Інстаграму і тотальної диджиталізації цифри стали набагато вагомішими, ніж слова.

Успіх бізнесу вимірюється прибутком.

А успіх в Інстаграмі — кількістю підписників і охопленням.

Як схарактеризувати Ваш Інстаграм цифрами та навіщо це робити — читайте в цьому матеріалі.

Читать13 хвилин читання

Аудит посилань. Лінкбілдинг для початківців

ТОП 13 Стратегій Лінкбілдингу в 2023 | Урок #495

ТОП 13 Стратегій Лінкбілдингу в 2023 | Урок #495
Після паузи ми вирішили відновити наші підкасти. У новому випуску Микола Шмичков розповість про найкращі стратегії посилань 2023 року. Якісні беклінки – основа SEO. Щоб не відстати від конкурентів, важливо серйозно зайнятися лінкбілдінгом свого сайту. З нового підкасту ви дізнаєтесь:
  • 10 найефективніших стратегій лінкбілдингу 2023 (гостьові посилання, каталоги, служби зворотних посилань, інфографіки та ін.);
  • топ методів лінкбілдингу, яких потрібно уникати;
  • нестандартні способи одержувати беклінки.
Якщо вам цікаво, як грамотно побудувати посилальний профіль сайту, включайте підкаст прямо зараз!

Таргетована реклама: Що це таке і як вона працює

Микола Шмичков35096Апдейт: 20.04.2023

Потрібні продажі, але кліки на контексті розміром з зарплату?

SEO дає ще мало трафіку?

Немає лояльної аудиторії?

Зверніть увагу на таргетинг у соцмережах — вивчіть секрети налаштування реклами в Facebook, Instagram, YouTube і отримуйте клієнтів уже зараз!

Читать20 хвилин читання

Пошук релевантних конкурентів та нові кути для розвитку бізнесу

Микола Шмичков, Юлія ЗадаченковаДата вебінару: 23.03.2023720

Огляд March 2023 Google Core Update | Урок #494

Огляд March 2023 Google Core Update | Урок #494
Нещодавно, 15 березня 2023 року, близько 10.30 ранку (США), Google анонсував новий апдейт. Про нього Микола Шмичков і розповість у цьому підкасті. Березневий 2023 Core Update пильну увагу звертає на всі типи контенту і зачіпає всі регіони на всіх мовах. Результати цього апдейту окремі сайти стали помічати вже зараз. Що робити і як зловити хвилю? Слухайте підкаст і ви дізнаєтеся:
  • як швидко позначаться на ранжуванні нововведення Гугл;
  • що потрібно оптимізувати насамперед;
  • як правильно провести аналіз своїх сторінок;
  • хаки щодо роботи із заголовками та сніпетами;
  • як утриматися на хвилі хайпу і надовго відсунути конкурентів, що просіли.
Вмикайте підкаст просто зараз і дізнайтеся все про березневий апдейт Гугл!

SEO-просування сайту в 2024 ⇈: Повний гайд

Микола Шмичков863Апдейт: 18.04.2023

Щороку Google змінює свої алгоритми приблизно 3200 разів.

Це більше 8 разів на день!

Як же тоді просувати сайти, якщо все постійно змінюється?!

У цій статті я покажу тобі, як я підняв трафік всього за 1 рік:

З 86 846 осіб до 158 321 або на 82,30% для seoquick.com.ua!

Читать31 хвилин читання

ChatGPT для маркетологів. Як використовувати

Як стати SEO експертом у 2023 | Урок #493

Як стати SEO експертом у 2023 | Урок #493
Як почати свою кар'єру SEO-фахівця? З чого почати, якщо ви в цій ніші новачок? У цьому підкасті я розповім, як потрібно рухатися, на чому зосередитися, щоб досягти висот з нуля. Відразу скажу — SEO-фахівців не вчать у спеціальних школах, і ніякі курси вас не зроблять експертом. Я вивчав SEO самостійно і розповім, який шлях я пройшов. Спочатку не варто забувати про теорію. Вам потрібно вивчити курси із SEO від MOZ.com, також подивитися наші відео. Скоро вийде новий курс від Анатолія Улітовського. Матеріалів повно — є також курс із SEO від Google — введення в пошукову оптимізацію, керівництва для асесорів. Другим кроком варто зайнятися практикою. Якщо у вас не вийде влаштуватися куди-небудь джуном або трейні, спробуйте створити свій власний блог і відпрацювати всі свої знання на практиці. Наберіться досвіду і переходьте до експериментів. Можливо, ви створите собі мережу сайтів, на яких почнете заробляти зараз? Або відразу влаштуйтеся на хорошу роботу. У будь-якому випадку третім кроком буде постійне навчання та експерименти. І після цього ви вже можете рекомендувати себе саме як експерт. Послухайте підкаст, думаю вас він надихне!

Serpstat: Повний огляд та порівняння функцій від SEOquick

У цьому огляді ми дамо відповіді на запитання:

Як перевірити видачу сайту в пару кліків.
Як підібрати ключові слова для сайту.
Порівняння конкурентів у SEO та контексті.
Які є схожі сервіси на SERPSTAT.
Чи варто купити і який тариф?

… і розповімо докладно, як це робити.

Читать18 хвилин читання

AI та ChatGPT для створення контенту

Микола Шмичков, Катерина ГордієнкоДата вебінару: 09.03.20231352

Перелінковка сайту: Як робити правильно внутрішні посилання

Внутрішня перелінковка сайту – це ефективний інструмент просування.

І важливий чинник для позиції сайту у пошуковій видачі.

З нашої статті Ви дізнаєтесь, як грамотно побудувати перелінковку, який її тип краще використовувати та які інструменти можна застосовувати для налаштування.

Читать11 хвилин читання

ChatGPT3 для SEO: Практичний посібник

Рівень заспамленості тексту: Його вплив на релевантність

Наскільки актуальним є питання заспамленості у 2023 році?

Тонка грань між SEO-оптимізацією та переспамом ключами.

Чи можна оминути текстові фільтри пошукових систем?

Усі відповіді ти знайдеш нижче: коротко і по суті.

Читать10 хвилин читання

Як просувати бізнес на YouTube (про рекламу та просування)

Що таке Digital-агентство: 3 типи та 5 основних напрямків діяльності

Останнім часом бізнес все частіше переходить в інтернет-простір.

Здається, що всі компанії вже давно є в онлайні й успішно продають саме там. Але це не так.

Щоб постійно бути на хвилі, необхідно весь час удосконалювати свій інтернет-маркетинг.

Саме в цьому і допомагають digital-агентства.

Хочете дізнатися більше?

Тоді ця стаття для Вас.

Читать10 хвилин читання

Ключові слова для YouTube

Вверх
Popup close
Актуальні статті по маркетингу

Ми не спамитимемо!